Otázky a dotazy
Na tomto místě naleznete nejčastější otázky a odpovědi týkající se menzy JU. Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, napište ho prosím na adresy uvedené na konci této stránky.
FAQ: (často kladené otázky)
Uvedená cena platí pro případně další objednávané jídlo. Cena, za kterou byla objednávka uskutečněna, byla vidět před objednávkou. Zkontrolovat si ji můžete v přehledu objednávek.
Proč dané jídlo nejde objednat je napsáno hned pod objednávkami. Jsou tři možnosti: a) nemáte dostatečnou výši konta; b) byl vyčerpán limit počtu objednávek na dané jídlo; c) objednávání bylo ukončeno.
Internetové objednávání jídel slouží k objednání jídel a je tedy nelogické, aby tam byla jídla bezobjednávková. Na všechna jídla je možné se podívat před přihlášením.
Systém nefunguje s některými staršími prohlížeči. Zajistěte si prosím upgrade na novější verzi.
Zadáváte nesprávné uživatelské jméno či heslo nebo nemáte zřízen přístup (případně byl zrušen) nebo heslo bylo změněno. Strávníci z JU se přihlašují svými údaji z IdM. Ostatní strávníci si mohou nechat vygenerovat jméno a heslo v pokladně menzy.
Veškeré stížnosti můžete adresovat na vedoucí menzy.
Viz. kontakty
Ano, prostřednictvím inkasa. Jak na to naleznete zde. Možná je i platba platební kartou na pokladně menzy. Platba kartou přímo na výdejně není možná.
Pravděpodobně jste si objednal/a do jiné výdejny. Kam máte objednáno, zjistíte nejsnadněji na objednávkovém místě (dotyková obrazovka nebo přes internet). Věnujte, prosím, pozornost, do které jídelny si objednáváte. Výdej v jiné jídelně není možný. Vaše jídlo se tam totiž fyzicky nenachází.
Jedná se o dietní stravu. Objednat si je může kdokoliv, jsou však určena lidem vyžadující určitou dietu. Více o dietním stravování naleznete zde.
Svoje dotazy, připomínky a pochvaly ohledně provozu menzy pište vedoucí menzy paní Matuškové -